Exclusieve oplossingen voor AGF, zuivel & logistiek

Meeder

Welkom bij Meeder Nederland

Meeder is een internationale leverancier van groente, fruit en zuivel. Begonnen in 1893 zijn we inmiddels uitgegroeid tot een wereldwijde speler in het beleveren van de internationale cruise- en scheepvaart met vestigingen in Spanje, Italië en Barendrecht. Door onze ruime ervaring met diverse soorten klanten over de hele wereld, zijn we gewend om maatwerk oplossingen te bieden. Of het nu gaat om speciale verpakkingen, lange houdbaarheid van producten, of de belevering aan moeilijk te bereiken gebieden; klanten kunnen altijd rekenen op een vers product en een hoge service.

  • Locatie Barendrecht
  • Functie Procesmanager warehouse
  • Opleidingsniveau Minimaal MBO 4
  • Dienstverband 38 uur per week
Direct solliciteren
Bekijk onze website
Naar onze vacatures

Procesmanager warehouse

Heb jij leidinggevende capaciteiten en hou jij ervan als processen soepel verlopen?

Voor ons warehouse zijn wij op zoek naar een resultaatgericht 

Procesmanager

Doel van de functie:

Als procesmanager draag je zorg voor het uitvoeren en begeleiden van proces en het aansturen van jouw team, zodanig dat de tijdigheid, volledigheid en kwaliteit van de logistieke operatie op niveau blijven. Je neemt beslissingen bij alledaagse issues die zich voordoen en bent aanspreekpunt voor de collega’s op de vloer en voor de collega’s van de andere afdelingen.

Jouw taken en verantwoordelijkheden:

  • Leidinggeven aan het team, aan de hand van een goede planning (afgestemd met interne en externe partijen) zorgen voor een goede werkverdeling en bezetting en zorgdragen voor een juiste urenregistratie;
  • Toezien en beoordelen op de effectiviteit en productiviteit van het uitvoerend personeel; wanneer nodig begeleiden en faciliteren van ontwikkelingsmogelijkheden zodat zij hun werk optimaal en met plezier kunnen uitvoeren. Indien nodig corrigerend kunnen optreden;
  • Bewaken dat de regels op het gebied van personeelsbeleid, HACCP en Arbo, kwaliteit en veiligheid worden gehandhaafd;
  • Het voorbereiden, voorzitten en uitwerken van teambord overleggen voor de logistieke medewerkers/ uitvoerende collega’s, daarnaast actief deelnemen aan afdelings- organisatie brede overleggen en bijdragen aan organisatie brede optimalisatieprojecten;
  • Initiëren en uit (laten) voeren van proces- en systeemverbeteringen die bijdragen aan een hogere efficiency, meer werkplezier, minder fouten en/of lagere kosten;
  • Afstemmen van volumes en te laten ritten met de logistieke afdeling; 
  • Tekorten in de voorraad signaleren en bewaken en terugdringen van de derving op de eigen afdeling;
  • Het doorgeven en of melden van facilitaire gebreken, technische storingen of installaties.

Wat wij van jou verwachten:

  • Minimaal MBO4-opleiding en/of gedegen ervaring in de AGF-sector;
  • Leidinggevende en resultaatgerichte capaciteiten;
  • Je bent bereid om verschoven diensten te werken (starten tussen 6 uur en 10 uur, werken tot 20 uur) en op zaterdagochtend tussen 6 en 13 beschikbaar zijn (ongeveer om de 2 à 3 weken);
  • Relevante (AGF) productkennis is een pre;
  • Kennis van MS Office en WMS en/of ERP systemen;
  • Kennis van HACCP, BRC, S&D en Arbo;
  • Goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal, redelijke mondelinge kennis van de Engelse taal.

Wat wij bieden:

  • Een uitdagende functie binnen een dynamisch team en internationale organisatie;
  • Een marktconform salaris incl. 13de maand;
  • Reiskostenvergoeding, pensioen;
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling;
  • Om de week een groente- en fruitpakket;
  • Laptop en telefoon.

 Interesse in deze functie?

Wij zijn benieuwd naar:

  • Jouw motivatie;
  • Jouw CV (Nederlandse versie).

Je kunt deze sturen t.a.v. Hugo Buitelaar via de knop direct solliciteren of Whatsapp 0614797000.

Heb je nog vragen stel ze gerust!

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

Volg onze socials

Herken jij je in bovenstaand profiel en maak je graag deel uit van een sterke en ambitieuze organisatie?