Exclusieve oplossingen voor AGF, zuivel & logistiek

Meeder

Welkom bij Meeder Nederland

Meeder is een internationale leverancier van groente, fruit en zuivel. Begonnen in 1893 zijn we inmiddels uitgegroeid tot een wereldwijde speler in het beleveren van de internationale cruise- en scheepvaart met vestigingen in Spanje, Italië en Barendrecht. Door onze ruime ervaring met diverse soorten klanten over de hele wereld, zijn we gewend om maatwerk oplossingen te bieden. Of het nu gaat om speciale verpakkingen, lange houdbaarheid van producten, of de belevering aan moeilijk te bereiken gebieden; klanten kunnen altijd rekenen op een vers product en een hoge service.

  • Locatie Barendrecht
  • Functie Administratief medewerker
  • Opleidingsniveau MBO 3/4
  • Dienstverband 20-24 uur per week, uren en dagen flexibel in te delen
Direct solliciteren
Bekijk onze website
Naar onze vacatures

Administratief medewerker

Ben jij als persoon scherp en alert?

Ben je accuraat als het gaat om administratie en het borgen en beheren van (data) gegevens?

Voel jij je prettig bij procedures en weet je collega’s hierin te enthousiasmeren?

Dan ben jij het talent dat wij zoeken in de functie van:

Administratief medewerker

(20-24 uur per week, uren en dagen flexibel in te delen)

Doel van de functie: 

Als rechterhand van de KAM coördinator administreer je facilitaire- en KAM gerelateerde informatie aan de hand van procedures en hou je deze up-to-date. Tevens heb je contact met in- en externe partijen om de nodige data en informatie te verzamelen. Je signaleert afwijkingen en neemt waar nodig actie om deze te verbeteren. Binnen deze functie gaan we je helpen ontwikkelen tot assistent KAM coördinator. En ga je onder andere ondersteuning bieden bij de uitvoering van audits. Onze missie: een sluitend KAM proces binnen een organisatie waar mensen veilig en met plezier kunnen presteren.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Administratief beheren van alle KAM procedures;
  • Observeren en registreren van interne processen;
  • Ondersteuning bieden bij in en externe audits en zorg dragen voor de opvolging actie;
  • Bijdragen aan het creëren van draagvlak op de uitvoering en naleving van (veiligheid) procedures.

Wat vragen wij van jou:

  • MBO 3/4 werk- en denkniveau;
  • Enige kennis van het KAM-proces is wenselijk, maar geen must;
  • Nauwkeurig werkend en oog voor detail;
  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Goede communicatieve vaardigheden om effectief te kunnen samenwerken.

Als werkgever hebben wij je het volgende te bieden:

  • Een uitdagende functie op basis van 20-24 uur per week;
  • Uren en werkdagen zijn flexibel in te delen (gezonde balans tussen werk en privé);
  • Vakantiegeld, een 13e maand, reiskostenvergoeding en een pensioenregeling;
  • Een vakinhoudelijke cursus om je de kennis bij te brengen die nodig is;
  • Een ambitieuze organisatie waar veiligheid hoog in het vaandel staat;
  • Een tweewekelijks pakket met verse groente en fruit uit het assortiment;
  • Een grote bedrijfskeuken vol lekkere en verse producten.

Interesse in deze functie?

Wij zijn benieuwd naar:
  • Jouw motivatie;
  • Jouw CV (Nederlandse versie).
Je kunt deze sturen t.a.v. Hugo Buitelaar via de knop direct solliciteren of Whatsapp 0614797000. 
Heb je nog vragen stel ze gerust!

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

Volg onze socials

Herken jij je in bovenstaand profiel en maak je graag deel uit van een sterke en ambitieuze organisatie?