MASTERS IN MOVEMENT

MARTSON

Het hoofdkantoor van MARTSON is gevestigd aan de Coldenhovelaan in De Lier, gemeente Westland. Direct langs de A20 en vlak bij de havens van Schiedam en Rotterdam. Met behulp van de modernste software, een wagenpark van ruim 70 auto’s een team van meer dan 100 medewerkers, bieden wij opdrachtgevers logistieke oplossingen voor gespecialiseerd transport. Het wagenpark bestaat uit kiepers, walking-floors, city-walkingfloor, tautliners, koel- en silo-opleggers. We streven naar een zo jong en schoon mogelijk wagenpark. Bijna het hele wagenpark voldoet aan de Euro 6 milieunorm. Dat betekent dat ze veel minder fijnstoffen uitstoten en minder belastend zijn voor het milieu.

  • Locatie De Lier
  • Functie Backoffice sales medewerker
  • Opleidingsniveau Minimaal MBO 4
  • Dienstverband 32 - 40 uur per week hybride
Solliciteer nu!
Bekijk onze website
Naar onze vacatures

Backoffice sales medewerker

Ben jij op zoek naar een uitdagende administratieve functie waarin je een cruciale rol speelt in het ondersteunen van ons verkoopteam en het optimaliseren van onze orderafhandeling? Wij zijn op zoek naar een gedreven en secuur persoon om ons team te versterken in de functie van

Backoffice sales medewerker

32 - 40 uur per week met de mogelijkheid om een gedeelte thuis te werken.

Als backoffice sales medewerker combineer je het vastleggen van verkooprijzen in ons systeem en het efficiënt beheren van prijsgegevens met het stroomlijnen en automatiseren van onze orderafrekeningen.

Wat ga je doen:

Prijsbeheer (50% van de functie):

  • Je ondersteunt de verkopers bij het vastleggen van verkooprijzen in ons systeem;
  • Je beheert nauwkeurig prijsgegevens en zorg ervoor dat deze up-to-date zijn;
  • Je bereidt prijsafspraken voor en helpt bij de voorbereiding van verkoopgesprekken.

Orderafhandeling (50% van de functie):

  • Je rekent orders af en controleert ze op wachturen, extra werk en toeslagen;
  • Automatiseer waar mogelijk om de orderafhandeling efficiënter te maken;
  • Je draagt zorg voor een vlekkeloze en tijdige afwikkeling van gereden orders.

Wat vragen wij van jou:

  • Minimaal MBO 4 werk- en denkniveau;
  • Nauwkeurig werkend en oog voor detail;
  • Uitstekende kennis op het gebied van automatisering en de mogelijkheid om de contractenmodule optimaal te benutten;
  • Proactieve houding en bereidheid om nieuwe processen te optimaliseren;
  • Goede communicatieve vaardigheden om effectief te kunnen samenwerken met het verkoopteam en andere afdelingen.

Wat bieden wij:

  • Stabiele en gezonde organisatie;
  • Mogelijkheid tot hybride werken;
  • Een dynamische werkomgeving waarin je een sleutelrol speelt in het stroomlijnen van onze administratieve processen;
  • Kans om je vaardigheden op het gebied van automatisering verder te ontwikkelen en te benutten;
  • Mogelijkheid tot persoonlijke groei en ontwikkeling binnen ons bedrijf.

Heb jij interesse om bij ons aan de slag te gaan?

Heb jij een scherp oog voor detail en ben je klaar om de administratieve processen van ons bedrijf te optimaliseren? Solliciteer dan vandaag nog en word een waardevolle aanwinst voor ons team. 

Wij zijn benieuwd naar:
  • Jouw motivatie;
  • Jouw CV (Nederlandse versie).
Je kunt deze sturen t.a.v. Hugo Buitelaar via de knop direct solliciteren of Whatsapp 0614797000. 
Heb je nog vragen stel ze gerust!

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

Volg onze socials

Herken jij je in bovenstaand profiel en maak je graag deel uit van een sterke en ambitieuze organisatie?