Automatiseert jouw administratie.

Blue10

Wie we zijn

Wij zijn Blue10; een enthousiaste, positieve en snelgroeiende organisatie. We kennen een sterke gedrevenheid om iedere dag het beste uit onszelf te halen, waarbij we streven naar het hoogste niveau van eenvoud, zowel binnen onze organisatie als in de cloud software die we bieden. We zijn continu op zoek naar mogelijkheden om nieuwe onderdelen van administratieve processen te vereenvoudigen of zelfs volledig te automatiseren. We kijken om ons heen, we luisteren naar de feedback die we krijgen en leren daardoor iedere dag. Wij zijn ervan overtuigd dat software gebruikersvriendelijk en eenvoudig moet zijn en zetten iedere dag stappen naar nog meer eenvoud en gebruikersgemak.

  • Locatie Den Haag
  • Functie Financieel Administratief Medewerker
  • Opleidingsniveau MBO+
  • Dienstverband 24 - 40 uur per week
Solliciteer nu!
Bekijk onze website
Naar onze vacatures

Financieel Administratief Medewerker

WAT GA JE DOEN?

Als Financieel Administratief Medewerker bij Blue10 zorg jij met je collega's van het Finance team voor een tijdige, juiste en volledige verwerking van onze financiële administratie. Onze administratie en de daarbij horende processen zijn een voorbeeld voor onze klanten; jij gebruikt onze best-practices en maakt als eerste gebruik van onze nieuwste functionaliteiten.

Kort samengevat ziet jouw functie er als volgt uit:

  • Jij regelt de dagelijkse verwerking van de financiële transacties zoals verkoop-, inkoopfacturen, declaraties en bank-/salarismutaties;
  • Jij bent verantwoordelijk voor het beheer van onze debiteuren en crediteuren;
  • Jij zorgt er mede voor dat we snel de maand kunnen afsluiten en ondersteunt bij de voorbereidingen van de jaarrekening;
  • Jij assisteert bij het opmaken van onder andere de BTW-aangifte en loonbelasting;
  • Je geeft invulling aan een gedeelte van de financiële (boekhoudkundige) kant van de salarisadministratie, zoals pensioenen en personeelsverzekeringen.

WIE BEN JIJ?

  • Je bent Open, Eigenzinnig, Praktisch en Ondernemend;
  • Je bent nauwkeurig, resultaatgericht, pro-actief en houdt van aanpakken;
  • Je bent stressbestendig, leergierig en je kunt goed omgaan met deadlines en pieken in de werkbelasting;
  • Je communiceert eenvoudig op verschillende niveaus met collega’s en stakeholders met een verschillende (finance)achtergrond;
  • Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring in een financiële functie;
  • Kennis van MS Business Central is een pré;
  • Je beschikt over een MBO+ werk- en denkniveau.

WAT KRIJG JE VAN ONS?

  • Een plek waar jij echt jezelf mag zijn;
  • Een marktconform salaris en reiskostenvergoeding;
  • 25 vakantiedagen en een gunstige pensioenregeling (slechts 2% eigen bijdrage);
  • Een laptop van de zaak;
  • Flexibele werktijden (bijvoorbeeld rekening houdend met schoolgaande kinderen);
  • Gratis lunch, vers fruit en nog veel meer uit de Blue10 supermarkt;
  • Lekkere bonenkoffie met vers opgeschuimde melk;
  • Een afwisselende functie met veel ruimte voor eigen initiatief en persoonlijke ontwikkeling;
  • Afleiding op de werkvloer, zoals: tafelvoetbal, tafeltennis, gitaar en piano;
  • Wekelijkse borrels en meerdere bedrijfsuitjes per jaar, waar jij je collega's écht leert kennen.;-)

WIE ZIJN WIJ?

Bij Blue10 gaan hard werken en plezier maken heel goed samen. Wij geloven dat je mensen vanuit eigen verantwoordelijkheid de vrijheid moet geven om zelf invulling te geven aan werk, waarbij afwisseling tussen werkzaamheden centraal staat en repeterend werk tot een minimum wordt beperkt.  

 Administratieve processen bestaan grotendeels uit repeterende werkzaamheden en zijn daarom zeer geschikt om te automatiseren. Blue10 helpt organisaties met cloud software voor het automatiseren van administratieve processen, zoals de digitale verwerking van inkoop- en verkoopfacturen, pakbonnen en bonnetjes. Daarnaast gebruik je Blue10 voor het beheren van contracten, zodat alle inkoopafspraken op één plek centraal beschikbaar zijn en je op tijd geïnformeerd wordt als een contract afloopt.

Blue10 automatiseert repeterende werkzaamheden, controleert de volledigheid en kwaliteit van de administratie en geeft context aan gebruikers, bijvoorbeeld bij het goedkeuren of terugzoeken van facturen. Dat maakt Blue10 de ideale assistent op de financiële administratie van onze klanten.

WIL JIJ ONS TEAM KOMEN VERSTERKEN?

Wij zijn benieuwd naar:

  • Jouw motivatie;
  • Jouw CV (Nederlandse versie).

Je kunt deze sturen t.a.v. Siska van Reeuwijk via de knop direct solliciteren.

Heb je nog vragen stel ze gerust!

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

Volg onze socials

Herken jij je in bovenstaand profiel en maak je graag deel uit van een sterke en ambitieuze organisatie?